2014. június 19., csütörtök

15.rész

Anne (szemszöge):


Justin háza

  Eljöttünk Juss házába. Khalilnak szerencsére fel sem tűnt, hogy ez Rain háza így nem kellett magyarázkodnom.
 Először ide akartunk még hívni pár embert, de aztán rájöttünk sokkal jobban elleszünk ketten.Szóval előkerestük a házban lévő összes piát, bekapcsoltuk a zenét és elkezdtünk táncolni. Ez volt 2 órája, Khalil még mindig pörög, én viszont már elfáradtam így ledobtam magam a kanapéra.
-Mitől pörögsz te még mindig ennyire?-kiabáltam át a zenét.
-Van egy titkos trükköm-kiabálta vissza.
-És én is megtudhatom mi az?-mosolyogtam rá.
-Háát tudsz titkot tartani?-mozgatta a szemöldökét, amitől én elkezdtem röhögni.
-Kitünően!
-És meg van benned az akarat, hogy közös titkot őrizz velem?-mozgatta még mindig a szemöldökét, amitől én újra röhögni kezdtem.
-Khalil elmondod a trükköt, vagy csak idióta kérdéseket teszel fel?- kérdeztem komolyan. Már kezdett idegesíteni.
-Jolvan na- huppant le mellém a kanapéra, és váltott ő is komolyra- de akkor meg kell ígérned, hogy soha, de soha az életben nem mondod el Justinnak.
-Jó-jó-mondtam gyorsan.
-De most komolyan Anne, soha nem tudthatja meg.
-Oké, értem. De mutasd már!-siettettem.

Khalil elővett egy kis gyógyszeresdobozt tele pirulákkal és odaadta nekem.

-Először csak egyet vegyél be, aztán majd meglátjuk-mondta Khal.
-Okés-és már le is nyeltem.
-Akkor folytatódhat a buli-kiabálta. Én pedig nevettem.

A következő 1-2 órában még min.6-7 gyógyszert bevettem. És kezdtem tőle halucinálni. Néha Justin hangját hallottam, néha pedig Khalilt Justinnak néztem. De inkább nem szólok Khal-nak.

Justin:

-Justin!- szólított meg Ryan a tömegből.
-Csá haver!-lepacsiztunk.
-Minden okés?
-Hát igazából keresek valakit...Nem láttál egy barna hajú, rinyáló csajt, totál átlátszó ruhában?
-Ööö..átlátszó ruha, hálószerű szoknyával?
-Aha. Láttad?
-2-3 órával ezelőtt Khalillal beszélt a club előtt. De nem úgy nézett ki mint aki bőgne. Igazából kissé nyomult is Khal-ra.
-Mi?
-De lehet, hogy valamit rosszul láttam haver- biztos látta, hogy dühös lettem- sőt biztos.
-Nem, nem láttál rosszul semmit. Esetleg azt nem láttad hova mentek?
-Hát....öööm..
-Mond már bazdm.g- nagyon ideges lettem. Tudtam, hogy látta, csak nem akarja elmondani.
-Taxiba szálltak-mondta én pedig rögtön ott hagytam. Nem azért mert rá lennék dühös vagy valami, hanem Khalilra. Ha őt megtalálom szétverem a képét.-De Justin ez nem biztos, hogy azt jelenti-kiabált még utánnam Ryan.
 Dehogy nem. Biztos, hogy azt jelenti. Anne vajon tényleg megváltozott? Csak pár óra alatt? Tényleg ekkora ribanc lett. De az is lehet, hogy Khalil adott neki valamit, amitől Anne mindembe belement. Az a csávó halott ember, ha rajtam múlik.
 Egyetlen tippem van, hogy hol lehetnek. A drogtanyán, bár szerintem Khalil nincs annyira hülye, hogy oda vigye, de mindegy megnézem.


-------------------------------------------------------------------------


 Kerestem őket a drogtanyán, de nem voltak ott, csak a sok beszívott idióta. Most visszajöttem a clubba, körbenézek mégegyszer, és megkérdezem Ryant meg a többieket, hátha látták őket.
-Hello- mentem oda a bandához.
-Csá Justin! Csá! Hello!- pacsizott le velem mindenki.
-Megtaláltad már a csajt?-kérdezett rá rögtön Ryan.
-Milyen csajt?- lett kíváncsi rögtön  Chris.
-Áh csak egy ribanc, aki lelépett Khalillal. De ha én azt a buzit megtalálom halálra verem az biztos.- lettem ideges, már attól, hogy csak rágondoltam mit csinálhat Anne-nel.
-Ohh értem- nézett Chris Ryanre aki csak bólintott.
-Ti mit szemezgettek itt?-kezdem gyanakodni.
-Áhh semmi, semmi- válaszolta Chris.
-Aha persze- tudtam, hogy azt hiszik bejön Anne, de nem érdekel, én tudom, hogy Nem. Vagy legalábbis azt hiszem. Igazából nem is tudom. Valamilyen szinten bejön az új stílusa, hogy bevállalósabb. De az nem, hogy össze akar feküdni mindenkivel. Ő csak az enyém.
-Justin?-kérdezett Dan.
-Mi? Bocs haver, nem figyeltem?
-Jah azt látom, a  csajon kalandoztál el mi?- kezdtek röhögni.
-Bazdmeg nem tök mindegy neked, te szerencsétlen. Mond már inkább mi volt az eredeti kérdésed!- még ő is felbassza a hülyeségeivel az agyam, nem elég nekem Khalil.
-Jó-jó, ne húzd fel magad basszus.-beijedt- Amugy arra gondultunk elmegyünk a város szélére egy kis autóversenyre. És, hogy te jössz-e?
-Bocs mindenki, de én inkább húzok haza pár csajjal, most semmi kedvem nincs versenyezgetni. Majd még ütközünk. Csá- pacsiztam le mindenkivel, majd otthagyta őket.
 A cluban még összefutottam Kellyvel, kicsit fűztem a csajt, makd elindultunk haza.


Otthon:

 Leparkoltam a házam előtt, ahol üvöltött a zene és égett minden villany. Szétnéztem mégegyszer a környéken, mert igaz, hogy ittam a clubban, de azért annyit nem, hogy ne találjam meg a házam.
 -Van itthon valaki?- kérdezett rá a zenére Kelly.
 -Elvben nincs- mondtam majd meghallottam Khalil és Anne hangját. K.rvára felment bennem a pumpa. Az a szerencsétlen még idehozza a ribancát az én házamba?- Kicsinálom!- mondtam, majd szinte futva indultam be a házba.
 Kerestem őket a nappaliban, a konyhában, az egész földszinten, de nem voltak ott. És már a hangjukat sem hallottam. Már kezdtem azt hinni, hogy leléptek, mert észrevették, hogy hazaértem. Felmentem az emeletre és benyitottam a hálóba.:
 -Mi a fasz?- kurva ideges lettem.




Új szereplők:  Ryan Rymond





Chris Fallon:



Dan James:



Kelly Tyler:


3 megjegyzés: